تعمیر تخصصی انواع یو پی اس

تعمیر یو پی اس | فروش یوپی اس | تعمیر تخصصی انواع یوپی اس | تعمیر یو پی اس apc | تعمیر یو پی اس فاراتل

تعمیر تخصصی انواع یو پی اس

تعمیر یو پی اس | فروش یوپی اس | تعمیر تخصصی انواع یوپی اس | تعمیر یو پی اس apc | تعمیر یو پی اس فاراتل

خرید بک لینک

۱.بک لینک چیست ؟ هر گاه سایت یا وبلاگی، لینک سایت شما را در صفحه ای از سایت یا وبلاگ خود پیمان دهد، به آن لینک داده شده به سایت شما را بک لینک می گویند

۲. خرید بک لینک چه خاصیتهایی دارد؟ بک لینک خوب، مایه افزایش پیج رنک، افزایش رتبه کلمه کلیدی سایت شما در گوگل، افزایش محبوبیت سایت شما در گوگل می شود.

۳. آیا خرید بک لینک ضررهایی هم دارد ؟ اگر بک لینک بر پایه استانداردهای گوگل ثبت نشود، مایه برخورد گوگل با سایت خاطی می شود.قبل از خرید بک لینک باید از سئو سایت خود اطمینان داشته باشید.

۴. استاندارد های خرید بک لینک چیست ؟ در سایتهای رنک بالا و اتوریتی بالا ثبت شود. بجای درج بک لینک خالی، بک لینک باید در محتوا ثبت شود. شما می توانید از این خدمات برای افزایش اعتبار تارنما خود کاربرد کنید.

خرید بک لینک,بک لینک,فروش بک لینک

معرفی دستگاه یو پی اس

یوپی اس مخفف عبارت Uninterruptible Power Supply به معنی منبع تغذیه بدون وفقه است.


قابلیت های یوپی اس

  • یکی از مهمترین کارایی های یو پی اس  زمانی است که به هر دلیلی برق شهر قطع شود در این صورت دستگاه بدون وقفه وارد مدار شده و برق مصرفی را تامین نموده به گونه ای که دستگاه مورد نظرخاموش یا Reset نگردد.
  • دستگاه یو پی اس دارای فیلترهای الکتریکی و الکترونیکی می باشد که باعث حذف نویزها و نوسانات برق شهر شده و مصرف کننده ها را در مقابل رعد و برق و ولتاژ بالا محافظت می نماید و برقی یکنواخت با شکل موج ثابت به مصرف کننده ارسال می دارد.
  • دارای تثبیت کننده ولتاژ (AVR (Automatic Voltage Regulator می باشد بصورتی که اگر مقدار ولتاژ ورودی (برق شهر) تغییر نماید در خروجی دستگاه همیشه ولتاژ 220 ولت را خواهیم داشت.
  • یوپی اس ها نویزها و نوسانات خط تلفن و مودم را نیز اصلاح می کنند.


موارد استفاده

دستگاه یوپی اس تقریبا" در همه جا مورد نیاز می باشند چه در منازلی که دارای یک عدد کامپیوتر باشد و یا در شرکتها و ادارات بزرگ که چندین کامپیوتر , پرینتر, فکس, اسکنر , تلفن سانترال , سیستم های حفاظتی یا در مراکز تحقیقاتی , آزمایشگاهی و پزشکی و ..... می باشد. چرا که درزمان نبود برق شهر بتوان از این سیستم ها استفاده نمود و در زمان وصل برق شهر بتوان از آسیبهای جدی به سیستم ها جلوگیری نمود.


رنج و توان دستگاه ها

یو پی اس  ها دارای توانهای مختلفی می باشند که نسبت به میزان توان بار مصرفی , محاسبه و طراحی می گردد که معمولا" توان این دستگاه با واحد ولت آمپر (VA) نشان داده می شود. که رنجهای متداول بازار به این صورت می باشد : 600VA، 1KVA، 1.5KVA، 2KVA، 3KVA، 5KVA، 6KVA، 10KVA، 15KVA، 20KVA


زمان برق دهی (Backup Time)

زمان برق دهی دستگاه یو پی اس متناسب با باتریهای مخصوص سیلد لید اسید (Sealed Lead Acid) که به آنها متصل می شود , است و واحد باتریها آمپرساعت (AH) می باشد که نسبت مستقیم با زمان برق دهی دارد.

نحوه قرار گیری باتریها به سه حالت می باشد:

  1. باتریها داخل دستگاه یو پی اس قرار می گیرند (Internal).
  2. باتریها درکنار یو پی اس و در داخل کیس جداگانه قرار می گیرند ( External).
  3. در اکثر مواقع یو پی اس ها قابلیت نصب باتری داخلی و خارجی را بطور همزمان دارند.


نصب دستگاه یو پی اس

نصب یو پی اس ها در رنجهای توان پایین با توجه به دفترچه راهنما (Manual) توسط مصرف کننده میسر می باشد ولی جهت نصب دستگاههای با توان بالا و با باتری خارجی ( External) حتما" باید توسط متخصصین این امر صورت گیرد.

همه چیز درباره یو پی اس apc

همه چیز درباره یو پی اس apc

درباره یو پی اس apc

شرکت یو پی اس apc یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده یو پی اس apc در جهان می باشد .این شرکت با تولید محصولاتی قبیل یو پی اس ،انواع باتری ،تجهیزات برق اضطراری ،تجهیزات خنک کننده در سیستم های مختلف و دیگر تجهیزات الکترونیکی توانسته است نامی آشنا با محصولاتی با کیفیت  را معرفی نماید و به این طریق  مشتریان زیادی در بیشتر کشور ها به خود جلب کرده و رضایت آن ها را از محصولات خود بدست آورد .

شرکت یو پی اس apc از ابتدا

۱۹۸۱

قدرت تبدیل شرکت امریکا در ماساچوست گنجانیده شده است. بنیانگذاران آن سه مهندس الکترونیک صنعتی است که در دانشگاه MIT تحقیق و توسعه نسبت به برق خورشیدی ،مستقیم بکار بود.

 

۱۹۸۸

شرکت یو پی اس apc عمومی در $۷٫۵۰ هر سهم یا.۱۲۵ $ در هر سهم برای این شرکت شش سهام انشعابات تنظیم می شود. تا به امروز این شرکت تنها سهام ارائه نشان دهنده است.

 

۱۹۸۹

  • قدرت مدیریت کمپانی یو پی اس apc قدرت شوت ® معرفی نرم افزار برنده جایزه و انقلاب است.
  • توزیع کنندگان عمده فناوری اطلاعات و مرکز خرید اینگرم میکرو شروع حمل محصولات یو پی اس ت.

 

۱۹۹۰

  •  یو پی اس  هوشمند با نام تجاری UPSs معرفی شده است. این راه حل صنعت برتر شبکه قدرت حفاظت رشد خواهد کرد.
  • شرکت relocates غرب کینگستون RI سایت  مرکزی دفتر شرکت میباشد
  • مدیر عامل یو پی اس apc، Rodger b Dowdall ،  جایزه مجله شرکت نیوانگلند “کارآفرین از سال” اعظا کرد.

 

۱۹۹۱

کمپانی یو پی اس apcبا افزایش دستگیری حفاظت موج وارد بازار میشود اولین و بهترین پیشنهاد برای جامع شدن ان محصول افزایش حفاظت از خط های جامع میباشد.

 

۱۹۹۳

یو پی اس apc را به ۲kVA و بالاتر در بازار با صنعت اولین آپ مدولار, ماتریس آپ ® گسترش می یابد.

 

۱۹۹۴

  • شرکت ان مرکز بین المللی تولید اولین  در گالوی را باز میکند ایرلند به آدرس بهتر تا به رشد بازار اروپا کمک کند.
  • درامد سالانه شرکت یو پی اس apc نیم میلیارد دلار میباشد.
  • این شرکت به معرفی محصولات جدید بیش از ۱۵۵ از جمله نسل جدید هوشمند یو پی اس و اولین مدل پشتیو پی اس ®.

 

۱۹۹۶

  • یو پی اس apc در آسیا اولین مرکز تولید باز در فیلیپین است.که ارزش آن در حدود ۱۲٫۶ میلیون دلار ،مدیریت سیستم های بهبود پارسیان شرکت پیشرو قدرت مستقر در خیابان Louis MO. یو پی اس apc اول کسب است.
  • بیشترین یو پی اس apc وارده از بازار یو پی اس ۵kVA با Symmetra power ArrayTM . است.
  •  اولین محصول این صنعت قدرت آرایه، راه حل های منحصر به فرد ارائه افزونگی، مقیاس پذیری و serviceability است

 

۱۹۹۸

  • یو پی اس apc A/S Silicon، تولید کننده سیستم های یو پی اس ۳ فاز برای برنامه های مرکز و مرکز داده ها  به بازارارائه می دهد.
  • مارک یو پی اس apc بالای میلیارد دلار درآمد دارد.، این شرکت در  درجه اول  متمرکز برای ساخت بر روی UPSs برای رسیدن به این نقطه عطف است.
  • یو پی اس apc سیر قدرت پرداختن به نیازهای رو به رشد کامل و برنامه های کاربردی بی سیم ثابت به خانه معرفی را معرفی میکند.
  • یو پی اس apc سه ادغام کامل استراتژیک است که ورود به بازارهای جدید افزایشی از جمله: بازار قدرت دی سی برای تجهیزات ارتباطات؛ کابل و اتصال بازار برای خانه و کسب و کار فناوری اطلاعات برنامه های کاربردی; و دقت خنک کننده بازار برای تجهیزات مراکز و ارتباطات داده ها.

 

۲۰۰۱

  • شرکت یو پی اس apc گسترش پهنای باند قدرت خود را با خرید از شبکه برق محصولات از ARRIS ارائه میدهد.
  • کمپانی یو پی اس apc مرکز داده قدرت با قطعه اول فیزیکی شبکه و حیاتی (NCPI)، Power StruXure TM revolutionizes
  • یو پی اس apc به نام شاخص نزدک ۱۰۰ که متشکل از ۱۰۰ بزرگترین بورس سهام در بازار بورس نزدیک است.

 

۲۰۰۳

  • یو پی اس apc ™ قدرت سفر را با تحسین فوری معرفی میکند. حالت اول با یکپارچه شارژ الکترونیک طراحی شده است.
  • InfraStruXureTM / یو پی اس apc را برای گسترش در معماری منحصر به فرد PowerStruXure معرفی میکند.
  • قدرت، خنک کننده، قفسه، مدیریت و خدمات به باز سازگار و یکپارچه ادغام راه حل.  مادون StruXure بلافاصله، برنده جوایز تقریبا ۲۰ در سراسر جهان شناخته شده است.
  • در ژوئیه ۲۲, یو پی اس apc ۱۵ سال به عنوان یک شرکت عمومی به مناسبت سالگرد آن عرضه اولیه عمومی (IPO) در ۲۲ ژوئیه ۱۹۸۸ برگزار کرد.

 

۲۰۰۴

  • شرکت یو پی اس apc بیش از ۱۰۰ جایزه در سال ۲۰۰۴ برای تعالی کسب و کار و محصولات آن در سراسر جهان شد.
  • یو پی اس apc اضافی سیستم خنک کننده اضافی و همچنین به عنوان محل نیرو به رشد خانواده مادون StruXure می افزاید.

 

۲۰۰۵

در ۲۰۰۵, شرکت یو پی اس apc کلی ارائه NCPI خود را با کسب Netbotz گسترش داد، اوایل مرحله شرکت فن آوری که دغدغه اصلی شبکه و اطلاعات مدیران مرکز توزیع های مبتنی بر امنیت به طور خاص فیزیکی از دارایی های آن است..  محصولات Netbotz و تخصص فنی  و بهبود NCPI ما در مقوله مدیریت و امنیت گسترش میابد.

 

۲۰۰۶

در تاریخ ۱۱ مارس ۲۰۰۶ یو پی اس apc 25 سال، مارک آن ایران از بدو ثبت شدن شرکت، در سال ۱۹۸۱ جشن گرفت.

 

۲۰۰۷

۱۴ فوریه ۲۰۰۷ اشنایدر الکتریک یو پی اس apcبدست می آورد و واحد کسب و کار بحرانی قدرت & خنک کننده خدمات (CPCS) ا که شامل مارک های یو پی اس apc و MGE سیستم های یو پی اس را تشکیل می دهند.

 

برخی از محصولات یو پی اس apc

از محصولات پر فروش این شرکت میتوان به یو پی اس apc مدل ( 

یو پی اس apc

® Smart-UPS RT Tower/Rack Mountable 5kVA ) و همچنین یوپی اس هایی که در پایین اضافه نموده ایم :

 

یو پی اس APC NS 1080VA
یو پی اس
 APC Back-UPS® NS 1080VA 8-Outlet Power-Saving

 

یو پی اس APC NS 600VA
یوپی اس
 APC Back-UPS® NS 600VA 8-Outlet Power-Saving

 

یو پی اس APC Line Interactive 1.5 kVA
یو پی اس
 APC® SMC1500 Line Interactive 1.5 kVA Smart

 

یو پی اس APC 3 kVA Tower Smart
یوپی اس
 APC® SURT3000XLT 3 kVA Tower Smart

 

یو پی اس APC 350VA 6-Outlet

یو پی اس APC Back-UPS® CS 350VA 6-Outlet

 

 

 

انواع تعمیر یو پی اس و نگهداری از یو پی اس

انواع تعمیر یو پی اس و نگهداری از یو پی اس

 

تعمیر یو پی اس و نگهداری اصلاحی و پیشگیرانه

تعمیر یو پی اس و حفاظت از یو پی اس شامل تعمیر یو پی اس و حفاظت پیشگیرانه و اصلاحی می شود. تعمیر یو پی اس و نگهداری پیشگیرانه دربرگیرنده یک لیست برنامه ریزی از فعالیت ها است. سپریدن این فعالیت ها UPS را در سامان کاری خوب نگه می دارد و به ممانعت از خرابی کمک می کند. حفاظت اصلاحی در یک نتیجه یک ویرانی سپریدن می شود. حفاظت اصلاحی مشکل را رفع می کند و یکتا را مجدد بکار می اندازد.

 

یک راهنمایی کلی برای نیازهای نگهداری ماژول ها سیستم های یو پی اس، سوئیچ های استاتیک، و مهار ها ارائه شده است. اگر چه قطعات الکترونیکی در معرض استهلاک به همان درجه از قطعات الکترومغناطیسی (EM) نیستند، آنها احتیاج به نگهداری سیستماتیک احتیاج دارند.

 

یک طریق تعمیر یو پی اس و حفاظت استاندارد را نمی توان برای همه انوع و اندازه های یکتا های یو پی اس توسعه داد. با کتابچه راهنمای کاربر سازنده باید دائم به عنوان بیچارگی تعمیر یو پی اس و نگهداری ویژه و دستورکار های تشخیص عیب یابی رایزنی شود.

 

ایمنی

بر روی حافظه تکیه نکنید. دستورالعمل های کتابچه راهنمای کاربر را تعقیب کنید. چنین رهنمودهایی اقدامات احتیاطی را فراهم خواهند کرد. اگر کتابچه راهنمای کاربر شما تعمیر یو پی اس و حفاظت را که می تواند بدست کاربر ارائه شود محدود می کند، دستورکار های کتابچه راهنمای را تعقیب کنید مگر اینکه دستورکار های کلی با راهنمایی های اضافی تکمیل شده باشند. تعمیر یو پی اس و نگهداری فیزیکی یا عیب یابی تنها باید بدست پرسنل تعلیم دیده در سیستم سپریدن شود. پرسنل عامل اموزش ندیده در تعمیر یو پی اس و حفاظت یو پی اس باید تلاش های خود را به شناسایی علائم یک خطا اندک کنند. همش از خطر آگاه باشید، از انجا که ولتاژ ها در ماژول یو پی اس و تابلو برق پیوسته با ان مرگبار هستند.

 

ولتاژ های مهلک حتی زمانی که خروجی مدار شکن در یو پی اس مفتوح است هستی دارد. اندکی سخن را باز کنید مدار شکن در پانل های توزیع تغذیه یو پی اس و بای پس قطع کننده مدار یو پی اس و بعلاوه باز کردن اتصال سر راست (DC) لینک متصل به باتری یو پی اس، قبل از اینکه همه ولتاژ های خطرناک در UPS حذف شوند لازم است. شدنی است نیاز باشد انرژی ذخیره شده در خازن ها تهی سازی شود. در هنگام به کارگیری ساز و برگ یو پی اسبرای بازدارندگی از آفت جدی و یا اجل پروا کنید.

 

تعمیرات یو پی اس

 

تعمیر یو پی اس و نگهداری پیشگیرانه

تعمیر یو پی اس و نگهداری دوره ای برای حفظ یکپارچگی و طول عمر باتری یو پی اس دربایستن است. ساز و برگ الکترونیکی برق نیز احتیاج به تعمیر یو پی اس و حفاظت برنامه ریزی شده حتی اگر دستگاه های حالت جامد کاربرد شوند دارند. تعمیر یو پی اس و حفاظت پیشگیرانه ممکن است نیاز به خاموش کردن سیستم یو پی اس داشته باشد.

 

انتقال بار بحرانی که شدنی است قابلیت های افزایش توان یک سیستم یو پی اس را فراهم نکند چیزی است که کاربر باید برای به دست آوردن بیشینه قابلیت اطمینان و به کمینه رساندن زمان خرابی و خرج های تعمیر یو پی اس تحمل کند.

 

سوابق

تعمیر یو پی اس و نگهداری پیشگیرانه حفاظت سیستماتیک است. هدف به دست کم رساندن مشکلات ساز و برگ عامل و بازدارندگی از ویرانی با اتمام تعمیرات یو پی اس جزئی و یا لازم پیش از اتفاق افتادن مشکلات کاری کبیر است. شرایط عمومی تجهیزات باید به صورت مقطعی باره ارزیابی پیمان گیرد و سوابق باید برای مقایسه در نظارت های بعدی حفظ شود. اطلاعات ثبت شده قابل اعتماد تر از حافظه یک تکنسین تعمیر یو پی اس و نگهداری است.

 

سوابق باید مختصر باشند اما به طور کامل شرایط تجهیزات را توصیف کند. پیشینه بازبینی باید اطلاعات کامل در باره موضوعات ذیل ارائه دهد، ترجیحا بر روی ورق های پیشینه جداگانه.

 

(الف) سابقه تجهیزات

 

این پیشینه باید اطلاعات پایه روی خود تجهیزات لیست کند، به عنوان مثال، هویت سازنده، سبک، سریال، اندازه،محل، و غیره  و داده های کنترل موجودی برای قطعات یدکی را ثبت کند. موارد نیاز گارانتی پوشش دهنده شرایط عملیاتی اضطراری باید از کتابچه راهنمای کاربر جدا شود.

 

(ب) سابقه هزینه تعمیر یو پی اس

 

این پیشینه باید سابقه تعمیر یو پی اس و خرج های پیوسته تعمیر یو پی اس و نگهداری برای سیستم یو پی اس را فراهم کند. این یک مدرک تشخیصی ضروری برای جلوگیری از مشکلات آینده، به ویژه برای سیستم های مصمم به کیفیت پایین، بطور نادرست بکار رفته و یا حاشیه ای برای کاربرد است.

 

(ج) چک لیست بازرسی

 

این لیست باید اطلاعات لازم و مربوط در باره نقاطی باید بررسی شود ارائه می دهد و تاریخ تکرار پیشنهاد شده که این چک کردن ها باید انجام شود را ثبت کند. نظر به اینکه خاموش کردن شدنی است به یک دوره پنجره کشویی احتیاج داشته باشد، میزان زمانی که این درخواست باید از دوره خاموش کردن جلوتر باشد نیز باید گفته شود.

 

(د) برنامه تعمیر یو پی اس و نگهداری دوره ای یو پی اس

 

این برنامه یک لیست کامل از وظایف روز به روز، هفتگی، ماهانه و سالانه که باید در همان بنیاد دوره زمانی بررسی شود به طوری که موقعیت های مشکلزا بالقوه را بتوان در اسرع وقت بررسی و اصلاح کرد فراهم می کند.

 

(E) پیشینه بازبینی نگهداری و تعمیرات یو پی اس

 

این اسناد و مدارک لازم و حیاتی باید در جزئیات توسط بازرس یا یک فرد گزین کردن داده شده در بخشتعمیر یو پی اس و نگهداری تکمیل شود. پرسنل تعمیر یو پی اس و نگهداری معمولا یافته های و اقدام اصلاحی خود را بر روی ورق های وظیفه یا کارت های شغلی گزارش می دهند. پیشینه دائمی یک راهنمای سودمند برای شرایط عمومی و قابلیت اطمینان هر سیستم یو پی اس است. این مهم است که تکرار و گونه تعمیر یو پی اس و هر چند وقت نیاز به تعمیرات یو پی اس بنیادین کامل هستی دارد بدانید.

 

استفاده از سوابق

این سوابق یک برنامه حفاظت و تعمیرات یو پی اس پیشگیرانه عملی را فراهم می کنند. اطلاعات به دست آمده از نظارت های مقطعی لازم می توانند به سرعت از دست بروند.

 

این امر به گزیده تر زمانی که نتایج آزمون باره نیاز است صحت دارد. مگر این که پیشینه و داده ها در امتحان و عملکرد تجهیزات حفظ می شوند، برنامه تعمیر یو پی اس و حفاظت شکست خواهد خورد. مگر این که سوابق در هر دوره امتحان خلفی به روز شوند، اطلاعات با ارزش از دست رفته است. داده ها از امتحان سنجش ای بطور قابل ملاحظه ای به کارآزموده یو پی اس در تعریف دشواری ها کمک می کند، به اخص هنگامی که نتایج آزمون از تنظیمات پیشنهاد شده تولید کنندگان و یا داده های واقعی از امتحان کارخانه متفاوت باشند.

 

نکته: تغییرات قابل پروا در داده ها از آزمون سنجش ای می تواند، به طور کلی، به چگونگی تجهیزات مربوط باشد.

 

برنامه ریزی

برنامه ریزی تعمیر یو پی اس و حفاظت از یو پی اس و باتری یو پی اس به طور معمول بر اساس پیشنهاد کارخانه سازنده است. نظر به اینکه یک سیستم یو پی اس به سهم برداری از یک عملیات با بارهای بحرانی حیاتی است، ممکن است رهنمود شود بازرسی بیشتر از انچه که فرآوری کننده رهنمود کرده در نظر گرفته شود. مواردی ویژه در یوپی اس باید یومیه یا هفتگی نظارت شوند.

 

این نظارت می تواند بدست اپراتور دستگاه انجام شود، اما داده ها باید ک از ۵ روز بعد از ثبت شدن ثبت و به نقطه تعمیر یو پی اس و نگهداری پسندیده رسول شوند. تعمیر یو پی اس و حفاظت باتری یو پی اس باید توسط پرسنل تعمیر یو پی اس و حفاظت سپریدن شود. داده نظارت چشمی باید یومیه برای یو پی اس ثبت شود و اگر برای باتری یو پی اس ثبت شود، اطلاعات ثبت شده باید به صورت هفتگی به پیشه گرفته و به بخش حفاظت ارسال شود.

 

چک کردن دوره ای وضعیت سیستم یو پی اس

نظارت پیوسته بر وضعیت کاری از هر نوع ساز و برگ الکترونیکی تا حتماً زیادی بردباری این که ویرانی ان تجهیزات بازداری خواهد شد افزایش می دهد. تماشا یومیه پیشنهاد شده است اما به غیر از چک کردن هفتگی و نه کمتر ارائه می دهد. پرسنل درگیر در بازبینی بر وضعیت باید کسانی باشند که بیشترین نگرانی با عملکرد مناسب تجهیزات داشته  باشند.

 

(الف) سیستم های یو پی اس در اطاق کامپیوتر

 

پرسنل عامل اطاق کامپیوتر باید با ساز و برگ و نشانه های کاری مختلف آن آشنا شوند. آنها باید پرونده در باره تمام یافته ها و یا وقوع در طول تعمیر یو پی اس و نگهداری پیشگیرانه نگه دارند. پرسنل عامل باید تمام لامپ ها بر شاخص های تقلید مسیر و چگونگی آلارم چک کنند.

 

آنها باید پرسنل تعمیر یو پی اس و نگهداری را به عوض کردن لامپ های غیر عملی مجبور کنند . همچنین، آنها باید ورودی، خروجی، و ولتاژ و جریان بای بعد و تمام قذائت های وضعیت سیستم سایر را بررسی کنند و آنها را با مشخصات مورد احتیاج سنجش کنید.

 

یک کپی از الزامات که باید رعایت شود، دست درازی کند یا نه باید به عنوان بخشی از چک لیست وارسی گنجانده شوند. پرسنلتعمیر یو پی اس و نگهداری باید برای بکار بردن روش های عیب یابی اگر مقادیر غیر طبیعی نشان داده شود خوانده شود. پرسنل عامل وانگهی می تواند تهویه مناسب و خنک کردن با چک کردن این که همه فن ها عملیاتی هستند؛ تضمین کردن اینکه تمام دربها، ذیل شلواری، و پوشش ها امن هستند؛ و چک کردن برای صداها و بوهای غیر معمول .

 

(ب) سیستم یو پی اس یو پی اس در اطاق اختصاصی

 

این سیستم ها به طور معمول صفحه نمایش از راه بعید و آلارم خواهد داشت. پانل های صفحه نمایش معمولا دشواری ها را فقط الی حدی که آنها عملیات کامپیوتر را تحت تاثیر قرار ندهند پرتو  می دهند. خلاصهکردن  آلارم اطلاعات را ساده و آسان برای درک نگه می دارند.

 

یک سیستم معمول دربرگیرنده “بر روی باتری یو پی اس”، “باتری یو پی اس  نزدیک  تخلیه”، “بار بیش از حد” و ” دست درازی کردن عامل یو پی اس” خواهد شد. در یک محل که در آن UPS در یک اطاق وابستگی داده شده است، پیشینه وارسی مقطعی از سیستم یو پی اس توسط پرسنل تعمیر یو پی اس و نگهداری فراهم خواد گردد. پرسنل عملیاتی اتاق رایانه تنها چرخه باتری یو پی اس، مدت زمان، تخلیه، اضافه بار، و پریشانی را ضبط کنند و به پرسنل تعمیر یو پی اس و نگهداری در زمان پرتو های آگاهانیدن از مشکل نمایش داده شده پیشنهاد میشود.

 

بازرسی های اصلی سیستم یو پی اس

اینها باید حداقل سالانه روی سیستم های کوچک به میانه و شش ماهه در سیستم های بزرگ به زیاد کبیر انجام شوند. با سپریدن این نوع از تعمیر یو پی اس و نگهداری بر بنیاد برنامه ریزی، پیدا کردن و اصلاح دشواری ها احتمالی قبل از عملیات سیستم تحت تاثیر قرار بگیرد ممکن است. جدول ۵-۱ راهنمایی کلی برای بازبینی عمده سیستم فراهم می کند، با این حال، توصیه های سازنده باید به شدت دنبال شوند.

 

بازرسی سیستم صغیر

بازرسی سیستم جزئی باید یا بعد از ۵ ماه از یک نظارت عمده سالانه و یا پس از ۳ ماه از نظارت عمده شش ماهه فراهم شود مگر اینکه یک نیاز اغلب مکرر بدست سازنده رهنمود شود. وارسی های سیستم جزئی باید دربرگیرنده حداقل چهار باره نخست ذکر شده تحت نظارت عمده شود. آزمایش بار خارج از خط اگر جزء اصلی جایگزین مورد نیاز باشد دربایستن است.

 

منبع : یو پی اس apc

یو پی اس و ژنراتور

منبع برق بدون وقفه 

یو پی اس، تأثیر بنیادی را در حفاظت سازمانهایی که نمیتوانندبر نبود برق صبر کنندرا ، برجا میگذارد.

اگر جریان اصلی برق قطع شود، باتری یو پی اس بطور یک پارچه تا زمانی که جریان اصلی برق مجدد راه اندازی شود شغل میکند. بنابراین مسائل شبکه برق، شایستن قطعیهای بلندمدت را افزایش میدهند که میتوانند بیشتر از بک آپ موجود در باطری یو پی اس باشند. ژنراتور استندبای و منبع سوخت میتواند این دشوار را برطرف سازد. ولی وارونه یو پی اس، ژنراتور نمیتواند بدون یک پارچگی وقتی جریان اصلی برق قطع میشود برخط شود . پس هر دوی ژنراتور و یو پی اس مطابق شده جهت راه اندازی برق بدون وقفه و بدون قطعی لازم است. برای راه اندازی ایده ال یک ژنراتور، آن باید با یو پی اس، مطابق باشد و متناسب اندازه بار موجود  و در محیطی متناسب تاسیس شود. تطبیق ژنراتور یو پی اس پراهمیت است زیرا در غیر این صورت هر کدام می‌تواند مشکلاتی برای دیگری ایجاد کند. ولتاژ خروجی ژنراتور معمولاً قابل قبول یو پی اس می‌باشد اما رنج بسامد خروجی آن تحت بارهای نوسانی شدنی است برای استجابت یو پی اس، زیاد مفصل باشد. نسبت تغییر بسامد ژنراتور یا نسبت slew ممکن است برای کارکرد امن یوپی اس زیاد تند باشد. این دشواری ها می‌توانند با اطمینان از تناسب ژنراتور با یک مهار الکترونیکی که خروجی‌اش را بین لیمیت‌های فرکانس شدید نگه می‌دارد، بازداری به عمل آید. در عین حال، یو پی اس هامعمولاً مدار مهار شارژ یک سوساز دارند که شکاف‌هایی در تغذیه برق اعمال کرده و به شدت با چند نوع مهار ژنراتور تداخل دارد. هم چنین بعضی از مدارهای شارژر، هیچ جریان ورودی سینوسی را نمیکشند، هارمونیک ایجاد کرده و به چهره کل اعوجاج هارمونیک اندازه‌گیری می‌شوند (THDi). این می‌تواند مایه عدم درجه‌بندی خروجی ژنراتورها شود بویژه وقتی یو پی اس ها لغایت به ۳۰٪ THDi را تولید می‌کنند

 

هم چنین ژنراتور ها اکثرا” ۱۰۰٪ بار مدرج خودشان را که در یکمرحله به کار اسیر میشوند را به دوش میکشند. بنابراین گزینش دقیق توپولوژی مناسب یوپی اس  می‌تواند این دشواری ها را از بین ببرد. تکنولوژی بدون ترانسفورماتور (ترانس لس)می‌تواند به THDi پایین ۳٪ در همه بار  برسد در حالی که مدار شارژر باتری یو پی اس مجزا به همراه سیگنال (ژنراتور روشن) بین یوپی اس و ژنراتور، جریان شارژ باتری یو پی اس را میکاهد و بار  ایجاد شکاف و اثرات حرارتی را بر ژنراتور میکاهد. مراحل لود ژنراتور معمولا”توسط نرم انگیزه ها شروع جریان یک سوساز کنترل میشود و پیک‌های جریان بالا را در طول وصل جریان اصلی از بین میبرد.

 

روشن ساختن مرتب یک سوسازهاییو پی اس در حالت  آرایه متوازی بین یو پی اس apc، طرز محتملی سایر درکاهش مراحل لود یوپی اس-یو پی اس apc در ژنراتور میباشد. اندازه ژنراتور بایستی مطابق با بار بحرانی‌آن و هم چنین بر بنیاد یوپی اس باشد. چرا که این قضیه شدنی است روشنایی در مواقع اضطراری، سیستمهای پاک سازی هوا ، دستگاههای آگاهی ساختمان و دیگر خدمات و هم چنین بار یو پی اس apc را تشکیل دهد. بعنوان نمونه، هیچ نقطه‌ای در حفظ برق به سیستمهای مخابراتی بدون پاک سازی  هوای لازم برای ثانت نگه داشتن دمای محیط قابل قبول برای دستگاهها، وجود ندارد.{یو پی اس apc } پیشه با درجه پیوستگی ژنراتور نسبت به درجه استند بای بالای آن مناسب است چراکه آن می‌تواند در هر موعد جهت پیشه برای هر مدتی فراخوانده شود. در طراحی تأسیسات ژنراتور انتخابی، باید ویژگان فیزیکی {یو پی اس apc }   و محیطی در نظر گرفته شوند. زمانیکه خودگردانی پابرجا کردن شده باشد میزان سوخت مورد بیچارگی و افزار اندوخته میتواند معین شود. هم بستی برای اطمینان از اینکه {یو پی اس apc }نفت سوختی نمیتواند به منبع آب نشت کند، بایسته میباشد. مشخص کردن محل قرارگیری ژنراتور به عوامل زیادی بستگی دارد که باید کل آنها لحاظ شود. بعنوان نمونه نویز کارکرد و زمان آغاز ژنراتور شدنی است در محل معینی در درازا روز مقبول باشد ولی در شب قابل قبول {یو پی اس apc }نباشد.

 

وقتیکه برق شهری یا جریان اصلی {یو پی اس apc }برق قطع میشود، یا مکان متفاوتی باید گزینش بشود ویا بایداز محفظه صوتی استفاده بشود.میزان خرج این کار با اولویت بندی، میرایی آن بیشتر میشود.همه {یو پی اس apc }ژنراتورها بغیراز برق، گرما نیز تولید میکنند که اغلب با سرد شدن هوا، کم میشوند. پس ژنراتورها معمولاً درمکانی دور ودر محفظه‌های ضدآب و ضدصوت پیمان داده میشوند . یک مکان خارجی، امکان خروج گاز خروجی راحت را فراهم میسازد {یو پی اس apc }که دشواری ها مربوط به نصب لوله‌های خروجی در ساختمان‌ها را کم میکند. برای تأسیسات داخلی در ساختمان‌ها، پیشنیازهای نویز و تهویه می‌توانند با دستگاههای اخص صوتی از جمله صداخفه‌کن‌های خروجی و {یو پی اس apc }میراگرها رعایت شوند. بیشتر آنها برای کاربرد خاصی فرآوری شده و سیستم کامل توسط مهندسان خبره مونتاژ میشوند

 

مسائب فیزیکی دیگریهم دارای{یو پی اس apc } اهمیت میباشد. شبیه وزن ژنراتور استندبای کوچک KVA100، چند تن است وزنی که باید به اثناء طراحی تحویل و نصب آن مدنظر قرار گیرد. آلت تحویل بخصوص و {یو پی اس apc }دستگاههای بالابری مورد نیاز است. ژنراتور باید الی بی گمان امکان به تأسیسات الکتریکی اصلی جهت کاهش طول کابل برق پرهزینه هم چنین اتلاف‌های افت ولتاژ کم و بیش باشد. اضافه کردن ژنراتور باید بر بنیاد رعایت قانونی و ملاحظات {یو پی اس apc }محیطی سایت باشد. پیش‌نیازهای طراحی رئیس{یو پی اس apc } محلی در بین حوزه‌های مختلف، متغیر است فلذا بررسی این موارد قبل از نصب ژنراتور استندبای ضروری است. اگر مقادیر زیادی از سوخت باید در سایت ذخیره{یو پی اس apc } شود پس رعایت آیین نامه Environment Agencies PPG02 اجباری میباشد. تمامی{یو پی اس apc } این فاکتور‌ها برای کامیابی افزایش قابلیت ژنراتور مهم میباشند. فلذا با طراحی، هیچ یک مشکل نمی‌باشند و مزایای نگهداری ژنراتور می‌تواند بر هر گونه هزینه یا معضل نخستینگی داشته باشد.