تعمیر تخصصی انواع یو پی اس

تعمیر یو پی اس | فروش یوپی اس | تعمیر تخصصی انواع یوپی اس | تعمیر یو پی اس apc | تعمیر یو پی اس فاراتل

تعمیر تخصصی انواع یو پی اس

تعمیر یو پی اس | فروش یوپی اس | تعمیر تخصصی انواع یوپی اس | تعمیر یو پی اس apc | تعمیر یو پی اس فاراتل

سیستم تامین برق بدون وقفه :( یو پی اس )

سیستم تامین برق بدون وقفه :( یو پی اس )

 درحالی که روش های نسبتاً کم هزینه بسیاری را جهت تامین سطوحی از حفاظت در مقابل مشکلات برق شهربرای کامپیوترتان می توانید بکار گیرید، هیچ یک از آنها نمیتوانند به خوبی یک دستگاه تامین برق بدون وقفه (یو پی اس) سیستم شما را در قبال مشکلات برق شهر حفاظت کنند.

ایده ای که در طراحی یوپی اس (یو پی اس) درنظر گرفته شده است از نام آن کاملاً آشکار است. علاوه بر فیلترینگ، افزایش و اصلاح کارآیی برق، مدارهای مخصوص و باتریهایی برای جلوگیری از آسیب دیدن کامپیوتر شما درخلال قطع برق و یا ضعیف شدن آن درنظر گرفته شده است. این دستگاهها براساس نوع طراحی به نامهای مختلفی نامیده می شوند ولی تمامی آنها در رسته عمومی "پشتیبانی نیروی برق" قرار میگیرند.

زمانی یو پی اس ها به عنوان یک سیستم گران ارزیابی میشدند ولی اکنون کاملاً ارزان میباشند.در آن زمان من یوپی اس - یو پی اس - را فقط برای سیستمهایی پیشنهاد میکردم که واقعاً به آن نیاز دارند ولی الآن میتوانم بگویم هرکسی که از کامپیوتر به هر دلیلی استفاده میکند باید بطور جدی در مورد گرفتن یک یو پی اس فکر کند.اگر وقت شما برایتان ارزشمند است، یک یو پی اس با اولین باری که برق میرود یا نوسان پیدا میکند هزینه خود را میپردازد.

 

توجه :

 برخی افراد یو پی اس را با تلفظ سه حرف آن ادا میکنند یعنی "یو پی اس" مانند DHL که نام یک شرکت پستی معروف است درحالیکه برخی آن را فقط بصورت یک کلمه "یوپس" تلفظ میکنند.من مورد اول را میپسندم. بنابراین دراین مقاله شما همیشه "یو پی اس" را به جای "یوپس" خواهید دید.

اخطار: من اطلاعاتی دریافت داشته ام که در مورد امکان سوختن تجهیزات و یا حتی ریسک ایمنی به عنوان نتیجه ای ازاتصال دستگاههای"محدود کننده ولتاژاضافی گذرا" (surge suppressor)به خروجی یو پی اس هشدارمیداد.

 

شما هرگزنباید این کار را بکنید تا مبادا یک شرایط مخاطره آمیزبوجود آید زیرا یوپی اس برای این کارطراحی نشده است (اصولاً نیازی به این کار نیست).

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.