تعمیر تخصصی انواع یو پی اس

تعمیر یو پی اس | فروش یوپی اس | تعمیر تخصصی انواع یوپی اس | تعمیر یو پی اس apc | تعمیر یو پی اس فاراتل

تعمیر تخصصی انواع یو پی اس

تعمیر یو پی اس | فروش یوپی اس | تعمیر تخصصی انواع یوپی اس | تعمیر یو پی اس apc | تعمیر یو پی اس فاراتل

یو پی اس برای درب اتوماتیک

یو پی اس برای درب اتوماتیک

یو پی اس درب اتوماتیک : درب اتوماتیک یکی از تجهیزات صنعتی و الکترونیکی است هزاران یا میلیونها نفر در سراسر جهان از آن استفاده می کنند.

معمولا از درب اتوماتیک در آزمایشگاه ، مکان های نظامی ، هتل ها ، فروشگاه های زنجیره ای ، منازل ، ساختمان های تجاری و اداری ، اتاق عمل ،مکان های صنعتی ، … و مکان هایی که نیازمند امنیت هستند استفاده میشود.

البته درب های اتوماتیکی که در بالا ذکر شد با هم متفاوتند و کلا از نظر کارایی با یکدیگر فرق دارند و بسته به نوع مکانی که از آن استفاده می شود هر یک درب اتوماتیک مخصوص به خود را دارند.

 

یو پی اس درب اتوماتیک

 

امروزه در اکثر ساختمان های تجاری و اداری ، منازل مسکونی و آپارتمانی و … از درب اتوماتیک استفاده می شود و در طول روز ممکن است هزاران بار این درب های اتوماتیک استفاده شود و یا باز و بسته شوند که به طور معمول طبیعی است و مشکلی پیش نمیآید.

به همین خاطر استفاده از این دستگاه ها ممکن است در طول دراز مدت از طول عمرشان را بکاهد و در مواقع نبود برق درب اتوماتیک از کار می افتد و باید بصورت دستی و با استفاده از چرخ دندهایش (گیربکس دار) (البته بعضی ها هم با فشار روغن و بعضی سری هم با فشار گاز یا باد کار میکنند) که وظیفه باز و بسته کردن درب را به عهده دارند باز شوند.

 

یو پی اس برای درب های اتوماتیک ساختمانی، مغازه ، صنعت ، درب های ساختمان های اداری مسکونی و …

یو پی اس درب اتوماتیک : بهتر است در صورت نبود برق برای این که آسیبی به درب های اتوماتیک وارد نشود و بتوان از آن ها در صورت قطع برق استفاده کرد و به کار خود ادامه داد از منبع تغذیه بدون وقفه یا یو پی اس اسفاده کنیم.

 

یو پی اس درب اتوماتیک

 

یو پی اس در حالت نرمال با توجه به باتری یو پی اس داخلی می تواند 15 الی 30 دقیقه برق را تامین کند و شما می توانید فقط نیم ساعت از برق دستگاه یو پی اس برای باز بسته کردن درب اتوماتیک استفاده کنید.

این روزها به دلیل گرم شدن هوا و استفاده بیش از اندازه از حد معین برق، حدود 3 الی 4 ساعت برق قطع می شود. بهتر است از باتری یو پی اس خارجی برای تامین انرژی برای 3 الی 4 ساعت از طرف منبع تغذیه برق بدون وقفه یا یو پی اس استفاده کنید.

هزینه تعمیر یو پی اس و یا تعویض باتری یو پی اس خیلی خیلی خیلی به صرفه تر از تعمیر درب های اتوماتیک ، دوربین مدار بسته و … است

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.