تعمیر تخصصی انواع یو پی اس

تعمیر یو پی اس | فروش یوپی اس | تعمیر تخصصی انواع یوپی اس | تعمیر یو پی اس apc | تعمیر یو پی اس فاراتل

تعمیر تخصصی انواع یو پی اس

تعمیر یو پی اس | فروش یوپی اس | تعمیر تخصصی انواع یوپی اس | تعمیر یو پی اس apc | تعمیر یو پی اس فاراتل

استابلایزر

دستگاه استابلایزر جهت بازداری از نوسان و پرش های اتفاقاً برق شهری (V220 ) و برق سه فاز برای محافظت از کلیه ی لوازم برقی و صنعتی باره بهره‌گیری پیمان می گیرد این استابلایزر با داشتن سیستم میکروپروسسوری ولتاز ورودی را اندازه گیری کرده و با توجه به تفریق یا افزایش ولتاژ در ورودی را تشخیص داده و در خروجی ولتاژ V220 یا 380Vثابت با دقت %1 و به صورت دست نویس و ادامه د رخروجی ارائه می دهد و در ضمن با داشتن هسته ی گرد از جنس مس و جاروبک ذغال با چرخش بر روی سطح هسته ی گرد خروجی تغییر ناپذیر ارائه می دهد.

 

انواع استابلایزر

استابلایزریا همان ترانس نگهبان برق به دو بخش تقسیم می گردد : 

دسته اول استابلایزرهای رله ای(استابلایزرهای پله ای) بوده که شیوه ی کارکرد این نوع استابلایزرها تنظیم ولتاژ با دقت 10V می باشد. که با سری AVR شروع می گردد و دربرگیرنده آمپرهای 2 تا 32 آمپر خانگی و در مدلهای صنعتی از 9 الی 20 آمپر می باشد. 

دسته دوم استابلایزرهای SERVOE این گونه استابلایزرها با داشتن سیستم حلقوی و برد میکروپروسسوری بوده و تنظیم ولتاژ با دقت 1V می باشد که با سری STB-11 در مدل های تک فاز و مدل های سه فاز با سری STB-33 ارائه می گردد. این نوع استابلایزرها در مشقت وسیع از 6A الی 80A در مدلهای تک فاز و سه فاز از 9A تا 600A ارائه می گردد.

 

چرا باید از استابلایزرها بهره‌گیری کنیم؟ 

تحقیقات سپریدن شده نشان می دهد عمده ترین عوامل خرابی ابزارها برقی، نویزها ، نوسانات و قطع و وصل اتفاقاً ، کم و بسیار شدن ولتاژ و مشکلات دیگر برق شهر بوده که آسیب های بوجود آمده بدست عوامل بیان شده عمدتا ً در سرنوشت های حساس و گران قیمت دستگاه همچون موتور ، کمپرسور، لباسشوئی، کولر گازی، دستگاههایCNC، دستگاههایPLC ، دستگاههای چاپ و برش، دستگاههای پزشکی، دستگاههای بافندگی و غیره باره کاربرد قرار می گیرد . 

به همین قصد برای نگهداری از ابزارها برقی خانگی و اداری بخصوص کولر گازی ، یخچال ، لباسشوئی ، سیستم صوتی و تصویری و کامپیوتر و غیره حتما ً باید از دستگاههای استابلایزر استفاده نمایش داد وانگهی لازم به بیان است ، فروشندگان و فرآوری کنندگان این گونه ابزارها در قبال اشکالات به هستی آمده به علت نوسانات برق در دستگاه های فاقد استابلایزر هیچ نوع گارانتی و ضمانتی ارائه نمی نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.