تعمیر تخصصی انواع یو پی اس

تعمیر یو پی اس | فروش یوپی اس | تعمیر تخصصی انواع یوپی اس | تعمیر یو پی اس apc | تعمیر یو پی اس فاراتل

تعمیر تخصصی انواع یو پی اس

تعمیر یو پی اس | فروش یوپی اس | تعمیر تخصصی انواع یوپی اس | تعمیر یو پی اس apc | تعمیر یو پی اس فاراتل

یو پی اس های لاین اینتراکتیو

  • UPS لاین اینتراکتیو ( یا خطوط تعاملی ) :

هنگامی که ورودی AC موجود است، بلوک رابط قدرت AC را فیلتر می کند و باعث کاهش سرعت ولتاژ و تنظیم ولتاژ کافی می شود تا به خوبی عمل کند .مشخصات قبلا توضیح داده شده است. این اغلب با فیلتر منفعل انجام می شود اجزاء و ترانسفورماتور شیر تغییر. مبدل قدرت اصلی (بلوک اینورتر) برخی از توان AC ورودی را هدایت می کند تا زمانی که خط AC به طور کامل شارژ شود ولتاژ وجود دارد این به طور معمول نیاز به کمتر از 10٪ از امتیاز قدرت UPS، بنابراین اجزاء در این حالت خنک می شوند.
به عنوان مثال، بلوک اینورتر در یک UPS خطوط تعاملی 3000 وات است که تنها با 300 وات و یا کمتر باتری را شارژ می کند. بسیاری از اجزای اندازه گیری شده برای عملیات بار کامل می توانند در بالای صفحه اجرا شوند دمای محیط خارج از زمانی که AC موجود است شایع ترین حالت ممکن است. هنگامی که ولتاژ خط AC در خارج از محدوده ورودی رابط قدرت قرار می گیرد، اینورتر خروجی AC با قدرت از محدوده ولتاژ ورودی از باتری است.

رابط معمولا یک پنجره ثابت است، معمولا 30٪ تا 15٪ از اسمی است. به عنوان مثال، یک UPS خطی تعاملی با ولتاژ خروجی اسمی 120V را بین 107 ولت حفظ خواهد کرد 127 ولت در حالی که ورودی متفاوت از 84 ولت تا 138 ولتاژ است. یک واقعیت ظریف اما مهم در مورد عملیات UPS خطی تعاملی این است که در حالی که آن را فیلتر و شرایط ولتاژ به بار تحویل می شود، شکل موج را تغییر نمی دهد.
بنابراین، اگر بار دارای SMPS با فاکتور قدرت باشد یو پی اس خطی تعاملی با فاکتور قدرت تحریک نخواهد کرد و یا تداخل نخواهد داشت تصحیح اگر SMPS بار اصلاح ضریب توان را نداشته و جریان را در آن جاری می کند قله یو پی اس تعامل خطی، شکل موج را از لحاظ تئوری اصلاح نخواهد کرد. تعداد کمی از اجزا و عملکرد سرد قدرت اصلی مبدل هر دو به عمر طولانی و قابلیت اطمینان بالا کمک می کند. که در 
عمل، با این حال، قابلیت اطمینان معمولا توسط عوامل دیگری که در بعد شرح داده شده است، تعیین می شود بخش ملاحظات قابلیت اطمینان. با هزینه پایین و دوام، UPS خطوط تعاملی با موفقیت مورد استفاده قرار گرفت میلیون ها دستگاه IT در سراسر جهان.
چیزهایی است که در خط تعاملی باید نظر گرفت : در کشورهای در حال توسعه یا زیرمجموعه های زیربنایی که در آن ولتاژ خط AC ناپایدار است، به شدت نوسان دارد یا بسیار 
تحریف شده است، یک UPS خطوط تعاملی ممکن است یک یا دو بار در روز یا حتی بیشتر به باتری برسد. این به این دلیل است که طراحی خطی تعاملی دارای توانایی اندکی محدود برای نگهداری بزرگ است نوسانات ولتاژ و اعوجاج سنگین از رسیدن به بار، مگر اینکه از AC جدا شود عرضه و انتقال به قدرت باتری. حتی اگر یو پی اس خطی تعاملی را فراهم کند ولتاژ خروجی در محدوده IEC است تا زمانی که قدرت باتری در دسترس است، استفاده مکرر از باتری ظرفیت آن را کاهش می دهد، زمان کمتری در دسترس برای قطع برق وجود دارد همچنین حتی اگر باتری ها خستگی نداشته باشند، استفاده مکرر می تواند باتری هایی که نیاز به جایگزینی بیشتر دارند، منجر شود.

مزایای توپولوژی تعاملی خط :

• مصرف برق پایین (هزینه کمتری برای کارکردن) کارآیی کمتری دارد و تبدیل انرژی در زمان ورودی AC قابل قبول انجام می شود.
• قابلیت اطمینان بالاتر از لحاظ تئوری تعداد مولفه های پایین تر و درجه حرارت پایین تر
• بار کمتر حرارت در تاسیسات حرارت کمتر توسط یو پی اس تولید می شود. چیزهایی که باید مراقب باشید: UPS خطی تعاملی ممکن است انتخاب مناسب برای نصب و راه اندازی باشد.
• قدرت AC ناپایدار است و یا بسیار تحریف شده، به دلیل قدرت باتری است اغلب برای استفاده از خروجی UPS در مشخصات استفاده می شود.

دوبار تبدیل UPS در خط :

همانطور که از نامش بر می آید، یو پی اس به صورت دوطرفه در حالت خطی، قدرت را دو بار تبدیل می کند. اول، AC ورودی، با تمام ستون های ولتاژ، اعوجاج و سایر ناهنجاری ها، به DC تبدیل می شود.این تبدیل بسیار شبیه به عملکرد SMPS در تجهیزات فناوری اطلاعات است. و، مثل SMPS، یو پی اس در خط دو تبدیل، از یک خازن برای تثبیت این ولتاژ DC استفاده می کند. انرژی ذخیره شده اول از ورودی AC و دوم، DC تبدیل به AC شده، توسط UPS تنظیم شده است. این خروجی AC می تواند یک فرکانس متفاوت از ورودی AC داشته باشد چیزی که با یو پی اس خط تعاملی امکان پذیر نیست. تمام قدرت ارائه شده به بار هنگامی که ورودی AC وجود دارد، تجهیزات از طریق این فرآیند تبدیل می شوند. هنگامی که ورودی AC از محدوده مشخصی خارج شود، یو پی اس قدرت را از باتری خود می گیرد به طوری که خروجی یو پی اس تحت تاثیر قرار نمی گیرد. در بسیاری از طرح های دو خطی در خط، این انتقال در داخل یو پی اس بین ورودی AC و باتری، چندین میلی ثانیه طول می کشد. باز هم، خازن در لینک DC فراهم می کند که ذخیره انرژی در اینورتر در طول این انتقال ها، حتی اگر وقفه کوتاهی در قدرت وجود داشته باشد، وارد DC می شود لینک، ولتاژ خروجی یو پی اس بدون تأثیر و پیوسته است. در طرح های مدرن، یک مدار اضافی شارژ باتری تقریبا همیشه در داخل است توپولوژی، به طوری که UPS دو خط تبدیل به طور معمول دارای حداقل سه تبدیل قدرت است. 


اینورتر چیست؟

http://makelsanco.ir/interactive-lineup-upss/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.